2015. november 27., péntek

Festett bagoly, csokipalásttal és virágokkal :D

Szüleimnek novemberben van a házassági évfordulója, és én meg már alig vártam , hogy süthessek nekik egy tortát erre az alkalomra.

Sok oldalt megnéztem, gyűjtöttem a tippeket. Festeni mindenképpen akartam, az nagyon megtetszett! :D
Anyum nagy kedvence a bagoly . Így az adott volt . :D

Emeletes torta mellett döntöttem, másodjára már könnyebb volt vele a munka.

Íme a képek, mellé pedig egy kis szöveges magyarázat. :-D


Először a virágokat csináltam meg. A boglárka még mindig nagy kedvenc! :D




Aztán jöttek a torták

Az alsó tortába most 4 kis hurkapálcikát böktem, később arra fektettem fel az elválasztó lapot, amin a másik (kisebb) torta volt



A kisebbik tortára elkészült a festés, és összeállt a 2 szint végre :)



Elkészítettem a csokipalástot:
Szilikonos sütőpapírból akkora csíkot vágtam, hogy körbeérje a tortát, amire szánom. Ezt én úgy oldottam meg, hogy egy jóval hosszabb sütőpapír csíkkal elkezdtem méregetni a tortán, hogy mekkora hosszúságra lesz szükségem, hogy nagyjából összeérjen a palást két vége. :-D
Olvasztottam csokit, egy nagyon kevés kis olajjal (csak ha túlzottan sűrűnek látjátok a csokimasszát). Ezt követően a kis kinyomómba töltöttem a csokit. körkörös mozdulatokkal rányomtam a masszát a sütőpapírra a képeken látható módon.





Ez bizony nagyon hamar megdermedt nekem. Nem szabad sokat várni. Már ne legyen folyós, de ha túlzottan hagyjuk megkeménykedni, akkor bizony elreped, mikor a tortára tesszük.


Ezután megfestettem az alsó torta oldalát, majd felhelyeztem a kész virágokat.

Ez lett az eredmény:










Éééééés ilyen volt a bontás után :-D






Remélem az ünnepeltek elégedettek voltak vele. :-D


Köszönöm, hogy megnéztétek!!!! :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése