2015. október 18., vasárnap

Ganache krémmel (étcsokoládés) bevont, trüffelkrémmel töltött, virágos torta

Ezt a tortát elég gyorsan kellett "összerittyentenem"!
:-D
Ráadásul ki akartam próbálni a ganache krémet! Étcsokoládéból. :-D

Én érzésre próbáltam elkészíteni a ganache krémet. De a neten sok recept van.
Nálam csak étcsokoládé és habtejszín volt az alapanyag. Az étcsokoládé 400 gramm, a habtejszín kb. 2,5 dl.
A habtejszínt felforraltam, és az összetördelt étcsokira öntöttem. 
Ezután forrásban levő víz fölé tettem az egészet, és a gőz fölött kevergettem, míg szép egynemű nem lett.
Aztán kiöntöttem egy fém tálba, ahol langyosra hűtöttem.
Ezután kezdtem el felkenni a tortára. Néha behelyeztem a tortát a hűtőbe, és csak ha már kicsit megszilárdult, utána kentem rá a következő réteget.

Gondolkoztam, majd úgy döntöttem, hogy akkor legyen nagyon csokis! :-D
A töltelék trüffelkrém lett.

A külsejére virágokat akartam! Az oldalán cukormázból csináltam virágokat. Meghúztam a kontúrt nagyon vékony végű dekorcsővel, majd ecsettel festettem meg a végső formát. Sajna erről nem készült fotó, mert sietnem kellett.
A tetejére egy fondant virág került. Ezeket még mindenképpen szeretném újra elkészíteni. Akkor mindenképpen fotózok, most sajnos csak a végeredményt tudom megmutatni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése