2015. október 18., vasárnap

Nagyon virágos :-D

A fehér csokoládét is kipróbáltam a ganache krémes bevonathoz. Most már ez is pipa! :-D :-D
Hát...Ez kicsit nehezebb ügy volt.
Mondhatni megszenvedtem vele! :-D

Pedig egyszerűbb lett volna, ha tudom, amit most már tudok! :-D

Ugyanúgy 400 gramm csoki (csak most fehércsoki) , valamint 2-2,5 dl habtejszín! Itt is érzéssel kevergettem a gőz fölött a masszámat, nem akartam túl sok habtejszínt hozzáadni, féltem, hogy akkor gondom lesz a visszaszilárdításnál.
Fura, hígabb állagú masszát kaptam még kevesebb habtejszín hozzáadásával is, mint az étcsokoládés változat esetén.
Ezt követően az állagon a langyosra hűtés sem segített.
Kezdtem kétségbe esni... Párszor levert a víz. :-)
Sok kínszenvedés után rájöttem: KI KELL "HABOSÍTANI"!!! :)
Mindenkinek ajánlom! Ha már kihűlt a massza: elő a habverővel!!! :-D
És kifehéredésig "habosítsuk", az állaga is látványos változáson/javuláson megy majd át! :)

A töltelék olasz vajkrém volt.
http://tortaiskola.hu/2015/07/28/olasz-vajkrem-recept-kiprobalva/
Én csak fél adaggal dolgoztam, mivel kicsi (18 cm-es) tortám volt.

A tetejére egy kis ranunculus került, mivel húgomnak csináltam! :-D
A ranunculust pedig kis virágok ölelték körbe . :-D

A végeredmény ez lett:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése