2018. február 18., vasárnap

Cream tart

Rengeteg ilyen tortát láttam mostanában. Nagyon nagy trend lett belőle.
Ahogy nézegettem, fix recept az nincs.
Így első körben azt kellett kitalálni.

Linzertészta az alap:

500 gramm lisztet  elkevertem 150 gramm porcukorral, majd adtam hozzá 30 dkg vajat, a végén pedig egy tojás sárgáját, amivel tésztává gyúrtam.
Ezután minimum 30 perce hűtőbe kell tenni.

Kinyújtottam,amilyen vastagra akartam a lapokat, majd kivágtam sablonnal a szív formát.
(Ezt egy A4-es lapra rajzoltam, azt vágtam mindig körbe. Én 3 lapot csináltam.)

A krém : 2dl habtejszínt vertem fel keményre, egy kis porcukorral. Aztán 500 gramm mascarponéhoz kevertem egy kis vanilia aromát, citrom levét, porcukrot. Majd ezt beleforgattam a habtejszínbe.
Megolvasztottam egy tábla fehércsokit, és azt is a krémbe kevertem.
Nekem így egy kellően masszív krémem lett. Nem nyomták össze a lapok sem.
Ha esetleg mégsem lenne elég masszív a krém, akkor lapzselatinnal tudtok javítani a helyzeten.

A tetején a diszítésnek csak a képzeletünk szabhat határt . :)

Nekem eper, csoki és egy pár habcsók volt rajta.

A habcsók receptje az unikornis tortánál van:

http://desszertcake.blogspot.hu/2017/10/unikornis-torta-habcsokokkal.html

Íme pár kép:











2 megjegyzés:

  1. Rettentő jól hangzik a recept, ezt tuti, hogy kipróbálom. Az egyszerűségében rejlik a nagyszerűsége!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök,hogy tetszik!❤💕 Tényleg így van! Egyszerű,mégis mutatós! 😊
      Érdemes kipróbálni,én nagyon szerettem készíteni❤

      Törlés